One direction novell blogg

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Förlåt förlåt förlåt!

Av - - - 26 juli 2012 21:05

Hej, förlåt att de inte kommit något inlägg på ett bra tag men jag har bara haft tillgång till min iPhone de senaste men nu har jag datan igen och har börjat på del 2 nu så den kommer upp så fort som möjligt.
Men de är inte så kul att hålla igång en novell blogg som inte får några kommentarer, gör jag något fel?
Isåfall kan ni väl säga vad jag kan förbättra så novellen blir bättre?
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - - 23 augusti 2012 23:39

Ni har väl inte glömt att jag har bytt till devote? Del 6 uppe nu, så gå in och läs och kommentera!:D www.novellomonedirection.devote.se/...

Av - - - 17 augusti 2012 12:42

hej på er, nu har jag bytt till devote istället för bloggplatsen.hoppas att ni kommer läsa min novell blogg på devote också!men denna bloggen kommer att vara kvar, men det kommer inte att publiceras några mer noveller här.http://novellomonedirection....

Av - - - 15 augusti 2012 12:41

Jag heter Natalie johansson och är 15 år, fast alla tror att jag är 17-18 år. Jag bor utanför Göteborg, men ska snart flytta till Stockholm. Jag har mörk brunt långt hår som slutar precis under revbenen, melerade ögon alltså grön, brun, blå och grå,...

Av - - - 15 augusti 2012 01:21

- oj herregud förlåt! Gick det bra? Utbrast jag och sträckte automatiskt fram handen för att hjälpa han upp. - nej det är ingen fara skrattade han lungt och tog tag i min hand och reste sig upp. Jag kände väl igen rösten men kunde inte säga vem det...

Av - - - 8 augusti 2012 01:56

När jag och Daniel satt och pratade och åt upp resten av våra pajer så märkte jag att de var nån som kollade på mig, och när jag sneglade åt killarna från one direction så mötte jag de finaste blå ögonen jag sett, alltså mötte jag Nialls blick igen, ...

Presentation


Hej!:)
jag är en små stad tjej på 15 år som skriver novellerna om pojkbandet one direction.
hoppas ni kommer att gilla mina noveller!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards